Hur ska det bli?

Standard

Ibland undrar jag verkligen hur det kommer att bli? Hur kommer det att bli att bo i Texas långt bort från min familj och alla mina vänner? Jag är nervös. Hela tiden, dag som natt. På dagen känner jag det i magen, på kvällen när jag ska sova och ligger i sängen så har jag tusen tankar som snurrar runt. Saker jag borde kolla upp, saker som vi måste titta på, hur funkar saker och ting där borta egentligen? Hur funkar det för mig om jag inte bor här längre? Jag känner att plugg känns oviktigt och att spendera tid med vänner och familj känns viktigare. Jag får dåligt samvete när jag är kort mot någon och jag vill att ni ska veta hur viktiga ni är för mig och hur mycket jag kommer att sakna er alla. Jag har titta på en massa kort för att istället få tänka på alla fina minnen jag har och här kommer några från de senaste året.

En fin dag i Linns pappas stuga/hus

Alla mina favorittjejer i hela världen!

Jag och mina allra käraste systrar (och Mikkans pojkvän)

Hela familjen och mormor längs Highway 1.

Alla utom pappa vid Grand Canyon. Jag är så glad att vi kunde åka alla tillsammans på den här resan, vad som än händer och vad vi än är kommer vi alltid kunna komma ihåg den i alla fall :)

Och sist men inte minst, den mest underbara mannen på jorden, Nick.

2 responses »

  1. Känner precis igen dina tankar! Är i dom tankebanorna jag också..
    Kommer vi att få problem med dokumenten inför intervjun, när ska jag komma på intervju, när kommer jag att få återse Ken igen, hur kommer jag att trivas i TX och Ft Worth…? Huu…

    • Jaa, så många tankar.. Men jag lovar, allt kommer att ordna sig och helt plötsligt så får du det där brevet med intervjutid och allt kommer att falla på plats :) Och Texas kan vara en omställning, men det kommer ju vara någor du och Ken kan tackla tillsammans :)

Leave a Reply

