Bilfri dag

Standard

Den 22 september så var det den bilfria dagen. Det var en lördag och min familj skulle in till Umeå, de bor ca 2 mil utanför stan. Tror ni jag blev förvånade när detta var vad jag såg kvart över 10 på morgonen?

Dom har cyklat in till stan för min syster ville inte att dom skulle ta bilen den dagen. Jag blev så otroligt glad och stolt över min underbara syster som ville göra detta och över mina föräldrar som ställde upp och gjorde detta med henne. Jossan, du kommer rädda världen en dag! Puss på dig.

Leave a Reply

