Blutsaft och choklad

Standard

Jag har så otroligt svårt att ta mig ur sängen på morgonen. Allt innan klockan 8 känns okristeligt tidigt speciellt om det regnar ute, vilket det har gjort den senaste månaden känns det som. Så när jag jag väl tog mig till skolan, osminkad eftersom att jag redan var sen, och fick höra att jag såg trött ut så bestämde jag mig för att göra något åt saken. Så på vägen hem från yogan ikväll så köpte jag Blutsaft och en massa choklad. Jag hoppas verkligen att det funkar. Chokladen var mest för min och Nicks ”boka flygbiljetter”-dejt som vi just har haft. Och vi hittade ett bra pris!!! Trodde att det skulle vara omöjligt nu, men det visar sig att det bara är omöjligt på det datumet som jag vill åka hem på i mars. Men eftersom att Nick nog inte kommer att åka med mig då så kunde vi vara med flexibla med datumet för hans återresa :)

När jag kom hem efter yogan hade Nick fixat middag och jag hade fått korten jag beställde från bröllopet så jag har spenderat halva kvällen med att göra fotoalbum samtidigt som jag har kollat på den senaste presidentvalsdebatten i USA. I love it! (inte debatten, utan att göra fotoalbum)

Leave a Reply

