Give a little

Standard

Jag vet att det finns otroligt många bra välgörenhetsorganisationer som gör superjobb med att förmedla pengar till de som verkligen behöver det. Jag har dock fastnat för crowd-funding. Det finns så många människor där ute med så otroligt bra idéer och det är dom jag vill stödja. Det finns ingen garanti att projektet som man stöder ros i hamn men man ger åtminstone den personen en chans att prova. Så igår satt jag och kollade runt vad som händer just nu och jag fastnade för den här:

The Battle We Didn’t choose – http://www.indiegogo.com/project/share/241925

Hans fru gick bort i bröstcancer och nu vill han ge ut en bok med bilder från deras korta liv tillsammans, ett liv fyllt med kärlek.

Leave a Reply

