Sol!

Standard

Idag såg vi äntligen solen för första gången på väldigt länge! Åhh så skönt och efterlängtat! Allt blir så mycket enklare :) Jag var till och med ute och joggade. Jag frågade Nick om han ville springa med mig när klockan var lite över 11. Visst, sa han och tog på sig kläder och kommer sedan på att han skulle ha lunch-lektion för några som vill göra ett engelska prov. Så vi sprang ner till stan och sen gick jag hem. Och åhh så skönt. Solen lös på mig hela vägen! Under eftermiddagen har jag bara försökt att läsa till min nästa rapport jag måste skriva. Jag är inte van vid att skriva och prestera sidor. Jag är van vid att räkna och komma fram till något konkret. Men det är bra att få träna på det här också. Men jag alltid så självkritisk och vet inte om de kommer att tycka om det eller inte, eller om det ens var vad de ville ha svar på. Men det är bara att göra och se, hittills har det gått bra och om de inte tycker om det i framtiden så är det ju bara att göra om.

2 responses »

  1. Det är bra att börja träna på att göra uppgifter som inte har facit, det blir så när du ska ut och jobba sen ;), Vi ser ut att få njuta av solen nu till helgen också, följer ni med på utflykt?

Leave a Reply

