Ge mig tillbaka mitt liv!

Standard

Jag sitter fortfarande på skolan men jag ska försöka ta mig hem nu. Har skrivit klart uppgiften som ska in imorgon, känns otroligt skönt, men jag sparar att läsa igenom den till imorgon när jag förhoppningsvis är lite fräschare i huvudet. Nu ska jag hem och se om vi har någon mat och om Nick har hittat chokladen som jag gömde i köksskåpet igår kväll. Jag hoppas inte det för den kommer jag behöva ikväll när jag ska läsa igenom en MKB som jag ska opponera på och dessutom hinna träna på min egen redovisning. Aja, livet får vänta, jag ger det en ny chans imorgon.

Leave a Reply

