Halloweenfest

Standard

Så i lördags var jag på Halloweenfest hos Linn, Danne och Sara. Det var så kul för alla hade verkligen ansträngts sig och klätt ut sig! Speciellt värdtrion! Linns ögon är bland de läskigaste jag har sett. Ojoj!

Värdtrion

Jossan fixade som sagt min arm men håret fixade jag själv, det är fortfarande inte helt uttrasslat trots stora mängder balsam igår.

Det enda jag inte hade lyckats fixa var halsbandet som Bellatrix har men när vi var hemma hos Bella så började rota bland hennes smycken och frågade om hon hade något fågelhuvud. Och tror ni inte att hon går och drar fram just ett sånt som Bellatrix har. Det ska vara Bella :)

Image

Image

Bella och Lisa klädde ut sig till Bröderna Fluff! Så läckert!

Och här är Alex, som Michael Jackson och jag som Bellatrix.

Mycket, mycket trevlig fest!

3 responses »

Leave a Reply

