Liljevalchs och julgranen på NK

Standard

Nu har jag och farmor kommit hem efter våran tur på stan. Vi åkte ut på Djurgården och åt lunch på Blå Porten och sen gick vi till Liljevalchs och tittade på deras utställning om August Strindberg. Sen åkte vi till NK och kollade på julgranen och gick runt och kollade på allt fint :) Jag tycker om Stockholm, alla gamla hus och putsade fasader i varma färger. Och att det finns museum och farmor är alltid bra på att ta med mig på det hon tycker har varit bra :)

Image

Image

Farmor utanför Blå Porten.

Image

Farmor och August.

Image

August och jag.

Image

NKs hängande julgran var fin och jag bryr mig inte om att det är tidigt att börja julpynta. Jag tycker om julen och eftersom att det troligtvis blir en jul utan snö i Texas så tar jag det jag får här hemma i Sverige nu :)

Leave a Reply

