Thanksgiving

Standard

Igar sa firade vi Thanksgiving. Det ar en riktigt fin tradition tycker jag. Om det ar nagon tradition som jag skulle vilja ha hit till Sverige sa ar det den. En dag da man far tanka pa vad man ar tacksam over och fira det med manniskor som man tycker om.

Jag ar sa glad att alla som kunde komma kom :) Det blev en fin kvall med en massa god mat. Jag och Nick lagade en del och sen fick alla som ville ta med sig nagot ocksa, sa vi fick prova en massa nya goda saker :) Tyvarr sa tog vi inte sa mycket kort men de vi tog ska jag lagga upp en annan dag och sa ska jag lagga upp nagra av recepten vi anvande ocksa :)

Idag har vi borjat packa ihop lagenheten. Sa nu star det lador overallt och hyllorna ar valdigt tomma. Kanns lite konstigt att packa ihop och fundera pa vad man verkligen vill ha med sig. Jag har overtalat Nick att vi nog maste kopa till sa att vi far checka in en resvaska till for som det ar nu sa ar vaskorna redan fulla och det ar en massa mer saker som maste med. Men jag ska forsoka ga igenom allt en gang till och se om jag maste ha med mig allt som jag har packat hittils.

Leave a Reply

