Utslut

Standard

Jag är helt slut i huvudet. Jag förstår inte hur det kunde bli så här många uppgifter som skulle in just nu. Just nu när jag måste packa och städa ur lägenheten samtidigt. Just nu när jag mycket hellre skulle vara ledig och bara umgås med vänner och familj. Förhoppningsvis så hinner jag klart med allt innan vi ska åka på fredag. Skulle vara så skönt att inte behöva ta med några skolböcker på planet. Att bara kunna slappna av en dag eller två. Kanske tre om jag har tur. Så min plan är att jobba på, att sakta men säkert stryka över saker på listan(som bara verkar bli längre och längre). Förhoppningsvis så går de sista sakerna fort. Det är bara nu som de känns oöverkomliga..

Leave a Reply

