Bästa maten

Standard

Bästa maten man kan äta får vi väldigt ofta hemma hos Mike och Sofia. Allt de lagar smakar så gott och även om man äter jättemycket så vet man att de alltid har använt bra råvaror och att det inte är en massa skit i (gifter etc). Därför äter jag alltid mycket och jag njuter av det istället för att må dåligt efteråt :) Och åhh så gott det var! Bönbullar med saffransåsen var nog allas favorit och chokladkakan de hade till efterrätt måste jag försöka mig på :)

Nu är vi helt utflyttade ur lägenhet och är Sävarbor för några dagar :) Imorgon är det första advent och snön ligger i ett tjockt, fluffigt lager över Sävar och jag har en sån där riktigt härlig julkänsla i magen :)

Leave a Reply

