Hejdå Umeå

Standard

Nu sitter vi på bussen.. Om några minuter åker vi. Jag trodde inte att det skulle vara så här jobbigt att åka. Att säga hejdå till alla vänner och släkten gick bra. Det var nog för att det ändå var några dagar kvar. Men att säga hejdå till mamma, pappa och Josefin nu på morgonen var jobbigt. Jag skippade mascaran imorse om vi säger så. Usch. Även om jag vet att jag kommer hem till påsk så känns det jobbigt. Gud vad jag kommer att sakna er alla. Och jag vill att ni ska veta att jag älskar er!

Så nu bär det alltså av till Stockholm igen. Jag trodde att man fick ta med sig hur många väskor man ville på bussen men det får man tydligen inte. Men jag och Nick betalade bara 100 kr var för att åka till Stockholm så de 200 extra för väskorna gjorde inte så mycket :) 400 kr till Stockholm för oss båda är inte så dåligt. Vi får se hur mycket vi får betala för en extra resväska på fredag. Men det verkar som att det är 100 dollar så det blir nog också bra. Bara de låter oss ta med de väskor som vi har tänkt att ha som carry-ons på flyget.

Trotts att det känns jättejobbigt att åka och lämna min fina familj och alla vänner så känns det spännande. Min syster sa det imorse, allt kommer att gå bra. Det tror jag också. Men jag har alltid varit dålig på att säga hejdå. Kunde gråta i vecka efter vi hade kommit hem från Italien när jag var liten. Nu gråter jag, men inte riktigt så länge :)

One response »

Leave a Reply

