Stockholm igen

Standard

Nu är vi framme i Stockholm igen. Vi tog oss fram trotts att alla tåg till Stockholm har stått idag och flygen blev inställda imorse. Tur att vi hade köpt bussbiljetter. Vi hade en crazy driver från Sundsvall till Stockholm. Det var inte förrän vid Söderhamn som det började snöa. Men gud vad han körde. Han var ute på de räfflade linjerna flera gånger och det var jättemånga bilar som tutade på honom. Och när alla andra körde sakta för att det yrde så mycket snö då bestämde han sig för att köra om alla och tryckte gasen i botten. Vi var framme 5 minuter tidigt! Tur att vi kom fram i alla fall. Nu har vi ätit god middag med farmor och farfar och nu är farfar och Nick ute och skottar bort plogvallarna på området :) Mysigt med alla snö ändå, tycker jag :)

Imorgon ska jag skriva klart den sista uppgiften jag måste göra innan vi åker. Sen ska jag bara ta det lugnt och vara med farmor, farfar och Nick :) Och härkommer lite bilder från den senaste veckan :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Julbuffé hos Mike och Sofia

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Josefin och jag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag, Nick och Jake från Australien

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Julbord på Skeppsviks herrgård

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nick och Jossan förbereder middag för släkten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hemma hos farmor och farfar

2 responses »

Leave a Reply

