Imorgon åker vi

Standard

Idag har vi packat om våra väskor igen. Nick ringde flygbolaget och de sa att vi inte fick ha både ryggsäckar och väskor med oss på planet så vi har lämnat lite saker här och packat om så att ryggsäckarna ryms i väskorna. Nu hoppas jag att de tycker att det är OK för jag vet inte vad jag ska plocka bort annars. Jag har massa böcker med mig men det vill jag inte lämna för det är sånt jag inte kan få tag på där borta. Och lite saker på svenska vill jag ha med mig :) Farmor och farfar har varit så duktiga på att prata engelska med Nick de här dagarna så det har inte blivit så mycket svenska. Men men.. Så upp tidigt imorgon och sen bär det av. Spännande :)

Leave a Reply

