1 hour to go

Standard

Så står det på nedräkningen på bloggen. Nu är jag lite nervös men jag är mest glad och spänd. Allt bagage kom med :) Yay! Och jag behövde inte öppna farmors julklapp som jag inte får öppna förrän på julafton. De ville att jag skulle göra det i säkerhetskontrollen men de var snälla och skannade den igen när jag sa att jag hade lovat att inte öppna den förrän på julafton. Snällt av dem tycker jag :)

Så om nästan exakt en timme ska planet gå och vi ska vara på väg. Än så länge verkar allt vara i tid. Sen bär det av till New York, mellanlandning. Vi måste gå igenom passkontroll och jag tror att de ska kolla mitt visum och också kolla på alla papper som ambassaden skickade hem med visumet. Sen måste vi ta väskorna genom tullen. Men vi har tre timmar på oss så jag hoppas att jag hinner! Annars så är ju jag och Nick på olika biljetter så då får han väl åka vidare och så får jag komma efter med nästa flyg. Men jag vet att det finns några till idag så det borde inte vara något problem :) Hej så länge!

Leave a Reply

