Jag tog mig in!

Standard

Jag var så nervös på flyget igår! Jag kollade på en massa olika filmer och serier på flyget. Det var så konstigt för vi flög ett mindre plan, alltså 3 sätten på varje sida och bara en gång i mitten från Stockholm till New York och sen från New York till Houston var det ett sånt där stort plan. Det fräschaste jag har åkt med någon gång. Väldigt fint var det :) Jag sov inte så mycket på vägen dit för jag var så nervös för vad de skulle göra när vi skulle gå igenom passkontrollen. Men de tog bara det stora paketet som jag hade fått från ambassaden och kollade igenom det i “The back room” och så tog det mitt fingeravtryck och sen fick jag gå :) Wiho! ImageJag när jag tagit mig in i USA ;)

Nicks mamma och pappa kom och hämtade oss på flygplatsen. När vi kom hem till dem så åt jag en banan och sen stupade jag i säng. En sak jag hann märka är all julbeslysning. Jag kunde se det från flygplanet till och med. Men Nicks familj och alla på kvarteret har otroligt mycket! Jag ska ta kort ikväll så att ni får se. För det är verkligen annorlunda.

Just nu är det 17 grader varmt ute men enligt väderleksrapporten så ska det bli 27 grader idag! Så ingen snö här inte. Vi ska fara och kolla på Camilla när hon är cheerleader för football laget. Ska bli kul! Jag har ju velat se det hela hösten så nu får jag se en match iallafall! Det ska bli jättekul! Jag har fått låna en t-shirt av Nicks syrra och jag har lovat att vi ska skriva hennes namn över våra magar, Nick och jag, och heja på henne :)

3 responses »

  1. Gud vad kul! Jag är glad att resan gick bra och att allt gick bra vid tullen. Ska skicka bilderna förresten, så ni får dem innan jul. Har bara varit lite mycket nu innan finals, men jag har i a f satt in dem på ett USB :) Pussar och kramar. Ska bli kul att se belysningen! (För vi har faktiskt inte för extremt här där jag bor)

Leave a Reply

