Lugn söndag

Standard

Jag vaknade klockan 8 imorse, av mig själv. Det har inte hänt på jättelänge! Så först skypade jag med Linn och sen så sprang jag runt kvarteret. Det är inte 400 m som hemma utan cirka 3 kilometer. Det var skönt. Det står att det är 26 grader idag. Jag vet inte riktigt men det är varmt och skönt i alla fall. Sen följde jag med Nicks mamma och syster till kyrkan. Den är stor. Hur stor som helst. Och det ser inte ut som en kyrka. Det ser mer ut som en stor idrottsarena. I mitten så är det en scen och runt den så är det fullt med stolar åt alla håll. Och det är typ 8 kameramän som filmar allting och det visas på storbildsskärmar så att alla ska kunna se bra. Idag var det en kör som sjöng under hela gudstjänsten så det var inte som en vanlig gudstjänst. Det var fint och jag är glad att jag följde med :)

Ikväll så ska jag följa med Nicks mamma, mormor, moster och syster och se Nötknäpparen. Det ska bli roligt. Jag älskar dans och balett är så fint. Jag ska lägga ut bilder från gårdagens football match också och på alla juldekorationer runt om på kvarteret. Men Nick tog med sig kameran imorse när han for för att fiska med sin pappa så det får bli när de kommer hem :)

Leave a Reply

