Sunny side of life

Standard

Idag är det varmt och soligt. Jag tog på mig för mycket kläder när jag gick ut genom dörren idag. Solen har gasat och det är typ 25+ ute. Byxorna har varit uppdragna så långt som det går utan att mina vader ska börja stasa så att det gör ont! 

Har suttit på ett fik med internet hela eftermiddagen, och nu börjar det bli skönt här ute. Det blåser lite lätt och solen gör inte så att jag inte ser vad jag skriver längre. 

Jag har fått två trevliga överraskningar idag. Bästaste Linn har fått jobb och ska leta biljetter för att komma hit i januari. Och jag fick just en jättefin julklapp från Bella :) Den ska jag berätta mer om sen, för den var så bra!

Nä, nu ska vi nog dra oss hemmåt och laga lite middag. 

2 responses »

Leave a Reply

