Back in Houston

Standard

Vi var och kollade på huset imorse! Och ja, vi tar det! Långt ifrån drömslottet men det finns kök, vardagsrum, flera badrum och ett eller två rum till oss som vi får fixa till :) Och en stor tomt som jag får odla hur mycket jag vill på! Yes!! Och ingen hyra, behöver jag säga mer? Trodde att enda sättet för mig nu att bo någonstans utan att betala hyra skulle vara att flytta hem till mamma och pappa, men ibland har man tur! Bestämde oss i alla fall på en gång men vi bestämde också för att flytta in efter nyår och åka tillbaka till Houston och hjälpa till med alla julförberedelser här :) Mys! Gud vad jag ska baka de kommande dagarna!

3 responses »

Leave a Reply

