En fin julklapp

Standard

Min fina syster Josefin la för några veckor sen upp en massa olika länkar till sidor där man kan köpa julklappar till människor som verkligen behöver dem. Jag blev så inspirerad och stolt över vilken fin människa min syster är. Sen fick jag, som jag nämnde tidigare, en julklapp från Bella och den var köpt via Unicef. Så till er som inte har köpt julklappar än och absolut inte vet vad ni ska ge, köp något här, hjälp människor som behöver det. Jag lovar att alla inblandade blir glada.

Leave a Reply

