Vilken härlig dag

Standard

Idag var en bra dag. Vi har haft svensk sommar. Typ 20 grader och soligt och skönt :) Jag åt lunch ute och sen satt jag i solen någon timme i shorts och bikini och läste en bok. Till lunch gjorde jag wraps med sallad, tomat, avokado och fetaost. Mmm, gott var det.

Image

Image

Sen forsatte jag att plugga och när Nick kom hem så tog vi med Buddy till en park och gick på en promenad och kastade pinnar som Buddy kunde hämta.

Image

Image

Image

 

När vi åkte därifrån så såg vi att ankor inte var tillåtna. Tur att vi bara hade med oss en hund.

Nu är Nick och Brian och köper ved så vi kan tända en brasa ute och göra smore’s. Mysigt värre. Imorgon bitti ska vi upp tidigt och åka till Austin för att fixa med vårat rum. Känns så skönt att äntligen få börja. Känns som att vi eller i alla fall jag måste komma vidare.

 

 

4 responses »

    • Det blev kallt inatt! Typ 10 grader eller ännu kallare, vet inte riktigt. Men nu när jag kollar på yr så ska det bli varmare och varmare och nästa söndag så ska det vara 16 grader och sol :) Så det blir nog bra när du är här :)

Leave a Reply

