Bygga bo

Standard

I helgen har vi bokstavligen byggt bo. Vi har hållit på i säkert 10 timmar per dag sen i fredags och nu är jag alldeles slut i kroppen. Idag har vi i alla fall hunnit måla klart allt och jag tror att vi är redo att flytta in nu i veckan. Äntligen! 

Vi är tillbaka i Katy. Imorgon ska jag fixa med mina sista inlämningar, sen är jag ledig helt till måndag nästa vecka. Men då ska jag bara plugga på 50 % och Linn är här så nu blir det inte så mycket plugg på några veckor! Känns skönt. Jag ska bara fixa med huset och våra rum och försöka komma i ordning :)

One response »

Leave a Reply

