Härlig dag

Standard

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka. Linn har åkt hem och det känns lite tomt här. Igår efter vi hade lämnat henne på flygplatsen så åkte vi till farbror doktorn och tog av Nicks gips. Så nu har han sin hand igen :) He’s happy happy! Goda nyheter är att vi har nog betalat för mycket för Nicks operation och kommer att få tillbaka pengar så fort allt har gåtts igenom av försäkringsbolaget. Sen for vi hem och jag läste igenom uppgifterna för min nya kurs. Jag låg och läste i några timmar och sen vaknade jag klockan 5. Hade somnat på golvet och legat där i säkert 3 timmar. Men nu eller rättare sagt på måndag så ska jag ta tag i plugget. Ska plugga järnet hela nästa vecka och göra bort så mycket som möjligt. Det är det som är skönt med att plugga på distans och när de har lagt ut alla uppgifter redan.

Imorse vaknade Nick och jag till härligt väder. Så vi bestämde oss för att ta med Buddy på en joggingtur. Gud så skönt det är ute. Inte ett moln på himlen och säkert 25 grader varmt. Sen åt jag fruktsallad till frukost och tog en lång och härlig dusch. Resten av dagen ska nog spenderas utomhus. Nick och jag ska åka och campa någonstans mellan Houston och Austin och imorgon ska vi på lunch hos Nicks faster och farbror i Austin. Plus att det är Superbowl sunday.

Jag ska berätta om huset och allt som Linn och jag har gjort den kommande veckan men här får ni en fin bild på Nick som är redo för att springa The Color Run i mars.

Image

5 responses »

  1. Hej :) tack för dessa två veckor :) haft det jättebra hos er :) resan hem gick bara fint men det var drygt som faan hade ont i rumpan innan jag var i Stockholm !!! Tack för allt Martina :) saknar dig !

    • Tack för att du kom Linn! Jag är så glad att jag har en så fin vän som du :) Haha jaa de långa resorna är inte så roliga men det var ju bra att du slapp åka buss hem iaf :) Saknar dig med!

Leave a Reply

