Jag ar nervos, sa nervos

Standard

Usch.. Jag pratade med Bella imorse, det var inte usch, det var jattekul! Men vi pratade bland annat om att ta tag i saker, typ som att jag forst nu fattar att jag faktiskt bor har nu.. Innan sa har allt handlat om att fixa med saker, hitta nagonstans att bo, vanta pa green cardet (som jag forresten har fatt) och sen kom Linn och halsade pa :)

Men nu borjar det bli vardag.. Men en vardag dar jag inte har skola (pluggar ju pa distans) och en vardag dar jag inte har nagra vanner an. Jag har ju Nicks familj och Nick, men hans familj bor ju 2 timmar bort med bil och jag kan inte vara men Nick hela tiden. Jag maste ta tag i saker, som att plugga for en tenta jag missade i januari, for nu nar jag ar har sa blir allt lite mer komplicerat, plus att jag snart ar klar med skolan. Eller det ar i alla fall mindre an ett ar tills jag maste vara klar med alla kurser och vara godkand for att fa gora ex-jobbet. Och de har ju inte omtentor hela tiden.. Tur att de finns i alla fall och man inte maste lasa om hela kursen. Och jag upptackte nar jag pratade med Bella att det ar exakt 2 manader sen vi lamnade Umea, vilket betyder att mitt korkort bara ar anvandbart har i 1 manad till sa det maste jag fixa denna manad. Och jag vill borja trana cross fit men det ar DYYYRT och jag blev snal sa just nu haller jag pa att overtala mig sjalv att jag ska gora det anda, investera i min halsa. Och Nicks faster mailade och sa att hon har pratat med sin van som jobbar for ett stort energiforetag som haller pa med vind och sol och att hon garna ville traffa mig och ta en fika eller ata lunch. Och jag blev nervos, sssaaa nervos. Och det ar bara fika eller lunch, inte en riktig intervju men hon vill ha mitt CV och som jag sa, jag ar nervos. Men som Bella ocksa sa, det brukar kannas battre nar man bara tar tag i saker och gor dem och slutar oroa sig. Sa jag ska forsoka med det. Men usch vad nervos jag ar.

4 responses »

  1. Bara man tar tag i saker och börjar i någon ände så brukar det kännas bättre, och var bara dig själv så ska du se att det går jättebra :)

Leave a Reply

