1-årig bröllopsdag!

Standard

Så här kommer en till update från när Linn var här :) Då firade nämligen jag och Nick våran 1-åriga bröllopsdag. Den 27 januari förra året gifte vi oss. Det känns som att det är så länge sen. Som att vi har hunnit göra så mycket det här senaste året. Och det var vi ju faktiskt också :)

Nick var fortfarande sjuk men han använde nog all sin energi för att spendera dagen med mig och Linn. Vi for och köpte färg och canvas och gjorde en tavla, en sån där där man kastar färg på tavlan. Det var kul. Ska ta en bild på en någon annan dag :) Sen åkte vi till San Antonio. Vilken mysig stad det var! Först gick vi till The Alamo, ett gammalt kloster som sedan blev ett militär fort? tror jag och där många viktiga slag i Texas historia hände. Sedan gick vi till The Riverwalk och gud vad fint det var. Vattnet flöt genom staden och det var en massa restauranger på båda sidorna om den och det var massa gamla byggnader och broar längs hela floden. Och man kunde åka båt också :) Så vi gick en sväng längs vattnet och kollade på allt och sen åt vi middag. En riktigt bra dag var det :)

Image

Jag och Nick framför The Alamo.

Image

Image

Image

Image

Image

 

Idag regnar det. Jag stannade länge i sängen imorse. Nick hade några ärenden att göra och jag pratade med mamma i telefon. Sen innan jag visste att klockan hade blivit så mycket så kom Nick tillbaka med lunch på sängen :) Ibland har man det bra. Vi hade tänkt fara på någon utflykt idag men det är verkligen skitväder… Så vi ska nog bara mysa på här hemma istället :)

 

 

4 responses »

  1. Ser ut att ha varit en jättetrevlig bröllopsdag! Vi har haft en kanondag i Kittelfjäll i dag. Lite kort kommer senare. Kram från Pappa.

  2. Vilket fint ställe att fira sin bröllopsdag på! Påminner lite om Colmar med vattnet. Jättefin bild på kvällen också! Kram.

Leave a Reply

