Turister i Houston

Standard

Så det sista jag och Linn gjorde innan hon åkte hem var att turista lite i Houston. Vi shoppade en dag, i The Galleria, och sen andra dagen åkte vi in till Houston och kollade på alla byggnader, åt på Hard Rock Café och åkte 60 våningar upp i en byggnad för att kolla på utsikten. När vi strosade omkring så spg vi dessa två människor som höll på att tvätta fönster. Högt upp var de och vi kunde inte fatta hur någon kan vilja jobba där.Image

Image

Image

Igår så hade jag en väldigt produktiv dag. Skrev klart första inlämningsuppgiften till kursen jag läser nu och började läsa till omtentan som jag ska försöka skriva den 9 mars. Lite krångligt bara att försöka hitta någon här som kan vakta mig på en lördag. Ska ta tag i det där. Men vi fick en liten överraskning i alla fall av Sara, chokladdoppade jordgubbar med kokos. MUMS!

Image

Nu ska jag göra mig iordning och fara och äta lunch med två svenska tjejer som jag träffade i söndags.

7 responses »

  1. Hej Martina! Det låter som att du och Linn har haft det jättebra. En liten fråga bara; vem är Sara? Jag älskar dig. Puss.

  2. Vad mycket ni hunnit med, du och Linn. Hoppas att du får en trevlig lunch! Mike och Sofia har hälsat på i kväll och berättat om Amway. Kram.

Leave a Reply

