Happy Valentine’s day

Standard

Vi akte till Houston igar kvall och imorse tankte jag ta sovmorgon for vi kom fram sa sent. Men istallet blev jag medbjuden pa valentine’s brunch hos Nicks moster med hennes vanner. De hade lagat jattegod mat och vi drack drinkar och kaffe och at massa gott.

Image

Och allt hade alla hjartansdag tema :)

Image

For ovrigt sa har jag bestamt mig att borja med crossfit men pa ett annat stalle som ar lite billigare i borjan, dar Nicks kompis just borjade trana. Yay! Ska bli sa skont att antligen komma igang med traningen igen!

Annars sa onskar jag alla en fin alla hjartans dag :)

4 responses »

  1. Åå, så fint och gott! Ha en bra alla härtans dag. Börja träna! Det kanske kommer ett bidrag till träningskort på din födelsedag. Kram. <3

Leave a Reply

