Födelsedagsfirande

Standard

Ikväll ska jag och Michelle fira våra födelsedagar tillsammans. Hon fyller år på måndag och jag fyller år om en vecka. Vi ska vara på Main Event och bowla och spela massa andra spel :) Ska bli roligt! Jag kom på mig själv att tänka att jag kunde äta chips och dipp till lunch för det var min födelsedag och jag kan göra vad jag vill. Men det är ju faktiskt inte min födelsedg. Men jag kan ju ändå göra vad jag vill ;) Nä, men jag hittade faktiskt soppa och sallad som jag ska äta istället, sparar chipsen till ikväll :)

Igår så klädde jag och Nick upp oss, mest för att alla andra i hans familj gjorde det, satte oss i bilen och skulle leta reda på en restaurang. Vi körde och körde och Nick letade tydligen efter en speciell italiensk restaurang men de var fullbokade för hela kvällen. Jag hade ingen speciell restaurang som jag ville äta på, jag föreslog freebirds, typ snabbmat, fast nyttiga burritos + att de har gudomliga brownies, när vi helt plötsligt körde förbi en restaurang med ekologisk mat. Så där åt vi en fyrarätters middag, med levande musik och champange. Och gud så gott det var! Extra gott eftersom att vi visste att det inte var några hormoner i köttet vi åt eller GMO-grönsaker. Så vi slog på stort men det tycker jag att vi var värda då det faktiskt var vår första alla hjärtans dag tillsammans sen vi var i Italien. Och då åkte vi slalom, Nick landade på axeln efter ett hopp och vi spenderade resten av dagen på akuten.

2 responses »

  1. Låter som en jättemysig kväll med bra mat! Stor skandal och debatt i Europa just nu om att det är mycket hästkött i påstått nötkött. Kram och hälsa

Leave a Reply

