Helgen igen

Standard

WordPress suger ibland. Flera av mina inlägg har försvunnit och usch vad irriterad jag blir!

I alla fall, här kommer en del av helgen inlägget igen.

I fredags kväll så bowlade vi och skulle fira Michelle och mig. Men efter jag hade bowlat så blev jag så ledsen. Alla var där, hela Nicks familj, alla släktingar och alla vänner. Och de är alla så snälla och får mig alltid att känna mig som en del av familjen. De bjuder med mig till allt och ser alltid till att jag har någon att vara med. Men i fredags kväll kände jag mig så ledsen och sorgsen att min familj och alla mina vänner är så långt bort. Att alla de jag älskar och bryr mig om är på andra sidan jorden. Så jag åkte hem, grät en liten stund och gick och la mig tidigt.

På lördagen mådde jag bättre och John bjöd med oss och Camilla upp till College Station. Vi tände en brasa på kvällen och Nick och Nick (Johns kompis) spelade gitarr och sjöng. Området där John bor påminde mig om när vi var på Universal Studios i somras. Kändes som att vi var i en filmstudio med alla husen och de små gatorna.

Image

Image

Och poolområdet fick mig att känna mig som att jag var på en tropisk ö.

Image

3 responses »

  1. Nu har jag uppdaterat mig! Och ojojoj vad roligt att läsa om allt du haft för dig, det bra och det dåliga. Hoppas dock du vet att det bara är att ringa om något tynger dig och du behöver prata. För kom ihåg att jag var ny i det här landet också för inte så länge sen, så jag förstår vad du går igenom. Älskar dig!

  2. Hej Martina, skönt att allt känns bra igen och det var roligt att få prata med dig idag! Och när det känns jobbigt är det ju ofta skönt att “bryta ihop och komma igen”.

    • Hej! Det var kul att prata med er med! Det var roligt att vi kunde prata allihopa tillsammans :) Kom ihåg att fråga de andra om Dalarna på sportlovet, det skulle vara kul om Karin, Leo och Elisa också kommer :)

Leave a Reply

