Uppackad

Standard

Jag har äntligen packat upp! Min väska är nu tom förutom vinterkläder så som vantar och mössa som jag hade några dagar när vi åkte skidor i New Mexico. Jag kan knappt tro det men det känns så himla skönt! :D Jag och Nick tog oss äntligen för att ta ut madrassen som Linn sov på och hämtade en byrå från ett annat rum och packade upp och flyttade om grejer. Nu är allt som saknas ett skrivbord och en bokhylla och sen är allt som jag vill det :) Äntligen, äntligen! Känns så himla skönt! Så imorgon när solen har gått upp så ska jag ta lite bilder och lägga ut, även om det inte är helt klart än så känns det ändå tillräckligt klart för att jag ska vilja dela det med er :)

Haha, Nick sa dock just en sak som är sann. Det var kanske lite onödigt att jag packade upp för nu är det bara lite drygt en månad tills jag ska tillbaka till Sverige igen. Men det skiter jag i! För jag har äntligen fått packa upp! :D

Leave a Reply

