Half Price Books

Standard

Jag älskar bokaffärer! De är bland de bästa jag vet. Jag tycker om att gå in och bläddra i alla böcker jag kan se. Romaner, anteckningsböcker, handarbetsböcker, reseböcker.. Alla böcker helt enkelt. Och jag är så glad att jag äntligen har fått tillbaka lusten att läsa. När jag var liten läste jag hur mycket som helst. Hade alltid en bok i handen och kunde knappt släppa dem när jag kom till matbordet. Men sen jag började på universitetet så har den läslusten försvunnit. Jag har kanske läst en, två böcker per år, eftersom att jag har behövt läsa så mycket kurslitteratur. Men nu har lusten kommit tillbaka och jag slukar böcker. 

Därför är jag så glad att jag har hittat Half Price Books. Där kan man köpa begagnade böcker och böcker som de andra affärerna inte tar in längre, riktigt billigt. Och de har filmer och CD-skivor också. Så jag och Nicks har just köpt twilight- och matrix-filmerna för nästan ingenting. Så om det är någon speciell film ni vill ha men inte vill betala så mycket för den så hör av er så kan jag kolla om den finns här :)

4 responses »

Leave a Reply

