Morgonträning 2

Standard

Bestämde mig igår kväll för att ta på joggingskorna direkt jag vaknade och ta en runda. Så det var vad jag gjorde när jag vaknade. Men usch och fy! Det började regna på en gång, jag sprang bort till parken och sprang runt, runt några gånger, Nick hjälpte mig att göra några pullups och jag sprang lite till och sen började jag må så himla illa! Så jag stannade och andades en stund och försökte sen springa lite till men det gick inte över. Så jag joggade långsamt hem igen med Nick som hejade på mig :) Så idag diggar jag inte morgonträning. Men det är skönt att det är gjort i alla fall!

Idag ska jag skypa med Lisa, läsa klart kurslitteratur och börja skriva på min analys och sen ikväll blir det middag och vin med det svenska tjejerna :) Hej!

4 responses »

  1. Träning före frukost är inte nyttigt tror jag, mer ned-brytande, ska vara väldigt lätt i sådana fall.
    Kul att du fått några svensk-vänner :)

Leave a Reply

