Off to the Rodeo!

Standard

Den här morgonen har börjat riktigt bra :) Jag har fått skypa med Lisa och Camilla köpte en smoothie till mig med allt jag ville ha, jordnötssmör, bananer, jordgubbar och blåbär. Bästa frukosten man kan äta! 

Idag ska vi på Rodeo här i Houston och vi har 7 biljetter men just nu är vi bara 4 som ska åka. Jag, Nick, Camilla och Nicks kompis Brian. Och hur mycket vi än försöker så hittar vi inga fler som vill följa med.. För jag har inga kompisar här (sant för Houston i alla fall), Camilla verkar inte ha några kompisar och Nick är för upptagen för att se om någon vill hänga med. Men roligt ska det bli! Jag ska ta en massa kort så ni får se :)

Leave a Reply

