Pluggvecka

Standard

Denna vecka är en riktig pluggvecka! Nu ska jag räkna alla uppgifter till kraftvärmekursen, så denna vecka ska allt bara matas in. På lördag skriver jag tentan och sen kan ja slappna av, antingen för alltid, vad gäller den kursen, eller tills nästa omtenta. Men det känns nästan kul, var länge sen jag fick räkna i en kurs känns det som, har inte varit så mycket av det i mina distanskurser. 

Och idag började jag och Nick träna! Först vårt andra intropass imorse, följt av en liten prova-på-work out och sen en hel timme i eftermiddags! Jag har ont över allt! Och jag har mitt nästa pass på onsdag. Nick var smart och tjingade den enda platsen som var kvar på torsdagar så det fick bli onsdag för mig, kommer säkert ha värsta träningsvärken just den dagen. 

Men om jag inte skriver mer denna vecka så vet ni varför, jag ska låsa in mig själv och plugga plugga plugga.

2 responses »

Leave a Reply

