Fint väder och trädgård på G!

Standard

Hej!

Nu är jag äntligen ledig igen!!! Känns så himla skönt att kunna ligga kvar i sängen länge, läsa lite och sen äta en god frukost och kolla runt utan att behöva stressa och känna att jag borde egentligen plugga. Medan jag skrev tenta igår så röjde Nick upp bakom huset, och nu ska vi åka iväg till en kille som ska visa oss hur vi kan göra för att fixa oss ett eget trädgårdsland. Så nu ska vi odla! Jag tycker att vi kan börja litet, men Nick vill slå på stort. Tålamod är inte riktigt hans grej. Så ett stort land blir det och sen har han tänkt att bara kasta ut en massa frön och se vad som växer. Who knows, kanske det funkar? Han får göra som han vill för om lite drygt 2 veckor är jag hemma i Sverige igen och kommer inte vara här för allt trädgårdsjobb :) Men det ska bli kul att se hur det går, ska be honom ta en massa kort! Är mest peppad på vattenmelon och cantaloupe!

Skrev ju tenta hela dagen igår så blev inte så mycket tid över till att slappa, men vi gick på bio och managern visade sig vara Nicks kompis från mellanstadiet och han gav oss en refund för våra biljetter och courtesy popcorn och dricka! Inte dåligt :)

4 responses »

Leave a Reply

