Skitdag!

Standard

Usch!!! Jag vaknade upp trött, vi gick ut igår och drack en massa öl, det var ju trots allt St Patriks day. Men jag var ändå taggad på att ta tag i den här sista inlämningen som jag har som ska in imorgon.. Men nu, har jag noll motivation kvar! Allt hände så himla fort… Först ett mail från min lärare att jag bara fick 12,5 p på tentan jag skrev och man behövde 21,5 p för att bli godkänd. Jag som trodde att det hade gått bra! Det kändes bra när jag skrev den och även om jag inte ville ta ut något i förskott så var jag ändå hoppfull. Men nu… Tydligen så gick det ju skitdåligt. Fy! Vad ska jag nu göra? Nästa omtenta är ju inte förrän i augusti och efter det så är säkert nästa omtentatillfälle med ordinarie tentatillfälle. Och förut så hade det inte känts så hemskt men nästa vår vill jag göra ex-jobb. Jag har inte flera år på mig att klara den där jäkla tentan!

Och som att det inte var nog så har jag hittat två små områden på min fot med en massa små blåsor. Mest troligt poison ivy. Hoppas jag inte kommer att se ut som Nick om några timmar!

4 responses »

Leave a Reply

