Turn the day around!

Standard

Det gjorde jag idag! Oh yes! Jag har fått ännu mer posion ivy, fortfarande bara små blåsor men de dyker upp på fler och fler ställen. Men så länge de inte kliar ska jag inte klaga. Och så länge jag inte ser ut som Nick så ska jag definitivt inte klaga!

Men vad har jag gjort idag då? Jo, jag skrev klart min inlämningsuppgift. Så nu är jag LEDIG! Till den 3 april då nästa kurs börjar, så nu har jag en vecka ledigt här i Texas och sen en vecka ledigt hemma innan jag börjar plugga igen. Ska bli så himla skönt! Och den där jäkla kursen som jag kuggade, får helt enkelt göra upp en plan när jag är tillbaka i Umeå och kan prata med mina lärare om vad de tycker att jag ska göra.

Sen har jag tränat idag. Att börja träna på OTL Fitness är bland det bästa jag har gjort. Supertrevliga människor, alla pushar och hejar på varandra. Idag skulle vi göra seated dumbell press och jag tog 15 pounds vikter. Mina axlar är otroligt svaga, men jag tänkte att det är lika bra att köra. Höger sida var lätt, men vänster sida gav upp halvvägs igenom. Men då kom Coach David och hjälpte mig och vips så hade jag tagit mig igenom dem! Så nu när jag kommer hem till Umeå så ska jag fortsätta hos Crossfit Umeå, är det någon som vill joina mig?

ImageJag snodde den här bilden från OTL Fitness facebook sida. Jag är inte med på bilden, men nu får ni se var jag kämpar två dagar i veckan :)

2 responses »

Leave a Reply

