Hot

Standard

Det är typ 30 grader här idag. Det är helt otroligt, det är ju bara mars! Har sprungit runt i shorts hela dagen och sen fick jag den bra idéen (dålig, verkligen dålig) att jag skulle fara och göra några ärenden. Så jag satte mig i bilen, ännu varmare, och körde runt hela eftermiddagen. Och nu är det ändå, helt ok, kan bara tänka mig hur det kommer att vara i sommar! 

Craziness nummer 2, jag ska träna klockan 7 imorgon bitti för jag lyckades planera in ett möte samtidigt som jag egentligen skulle träna imorgon. Wish me luck!

Leave a Reply

