Från ett hem till ett annat

Standard

Det är först idag jag riktigt har förstått att jag snart ska åka hem. Det här är ju också hemma nu, det har som just blivit det. Men hem till Umeå, till Sverige. Det känns så konstigt att jag ska vara ifrån Nick. Det känns som att jag måste säga så mycket, allt, som jag inte kommer att kunna säga sen. Jag tror det sitter i sen vi hade distansförhållande, då var tiden så knapp. Nu får jag liksom samma känsla igen, som att jag måste berätta allt för honom så att han vet. Men han vet. Vi har ju bott tillsammans nu i mer än två år. Tiden har gått så fort. Och snart ska jag lämna ett hem för ett annat hem. Allt är packat och klart och alla biljetter är köpta. För en vecka sen så såg jag verkligen fram emot att åka hem till Sverige. Nu känns det lite sorgligt att åka ifrån Nick.

Image

Den här fina blomman fick jag av Nick ikväll. Han är så fin.

7 responses »

  1. Det kommer gå så bra så :) ni fungerar alltid bra tillsammans vare sig ni är nära eller långt ifrån varandra. Ska bli kul att få se dig en sväng i sommar i a f. Saknar dig stora syster. Fint med apelsin plockningen förresten ;)

  2. Förstår att det känns tråkigt att lämna Nick,men vi blir glada att få träffa dig! Hälsa Nick.
    Tråkigt att du inte klarade tentan. Kram.

Leave a Reply

