Horsin’ around

Standard

Igår överraskade Nick mig med en dejt. Han tog med mig till Fort Hood, en militärbas. Men vi såg ingenting av själva basen, vi åkte till en ranch på området och red. Jag har aldrig ridit, förutom ponnyridning när jag var liten. Jag blev så nervös när jag förstod vad vi skulle göra, men de gav mig världens lugnaste häst, han var så snäll och fin :)

Image

ImageOch dom var så snälla på det här stället också. Nick hade bokat så att vi skulle rida klockan 12 men vi blev sena för att det var svårt att hitta dit. Så Nick ringde och sa det och de sa att det fanns en tur vid halv 2 också. Så vi stannade för att äta vår lunch. Nick hade gjort mackor, men glömde dem i köket, så det slutade med att vi åt kinamat. Sen ringde de igen och frågade var vi var, för de väntade på oss, så att vi skulle kunna göra klockan 12-turen. Men vi var för långt bort och Nick bad om ursäkt och sa att han trodde att de hade bokat in oss på halv 2 turen istället. Så vi betalade för en en-timmes tur men det slutade med att vi red i 2 och en halv timme :) Det var så roligt!

Image

Image

Image

6 responses »

  1. Gud vad roligt! Och ni ser båda ut som en riktig cowgirl/boy :) Jättefina bilder! Och fin liten sista överraskning nu när du åker hem snart.

Leave a Reply

