Vårvintern är nog min favorit årstid

Standard

Imorse flyttade jag tillbaka till min lägenhet. Det tog inte så lång tid för jag har inte så mycket grejer längre :) Men sen dess har jag njutit av att det är sol i mitt vardagsrum hela dagen och nu skiner solen så ljust och fint. Även om våren i Texas har varit härlig och varm så finns det nog inget som slår de här veckorna när snön börjar smälta och solen reflekteras och skiner från alla håll. Jag blir så glad. Och pigg!

Jag och Bella skulle fika nere vid Nydalasjön men vi hittade ingen bra plats i lä så vi hamnade utanför min lägenhet i solen istället. Så kul att träffa henne igen. Längtar efter alla fina kompisar här hemma!

Påskhelgen var fin, vi körde skoter och åkte slalom och åt en massa god mat.

Image

Image

Image

Vi grävde ner oss i snön och kusinerna hoppade med skotrarna :)

Ikväll ska jag börja med Crossfit här i Umeå. Ska bli skönt att börja träna igen. Hoppas det är ett bra ställe.

2 responses »

  1. Jag håller med :) Vårvintern är kanon :) Fast jag gillar ju kallsnö och puder också, hela vintern förresten :)

Leave a Reply

