Welcome to the dark side

Standard

Jag har fått min första parkeringsbot. Jag har aldrig blivit stoppad av polisen eller fått böter för någonting under de 6 åren som jag har haft körkort. Men nu har jag alltså fått min första parkeringsbot. Tycker ändå att jag har varit duktig. Nick har alltid med parkeringsböter när han gör en budget för han menar att det är i princip omöjligt att alltid parkera rätt, han tycker att parkeringsböter är en naturlig del av livet. Så när jag smsade honom och sa att jag hade fått min första parkeringsbot så fick jag som svar “Haha, I love you. Welcome to the dark side.”

Leave a Reply

