Halvt manglad

Standard

Jag tog bort två födelsemärken idag. En på varje sida, mitt på revbenen ungefär. Jag trodde att de bara skulle kolla på dem men de hade tid och ta bort dem på en gång, så jag tänkte att det var lika bra. Bedövningen började släppa när jag kom hem från skolan och jag känner mig lite handikappad, för det gör ont och stramar varje gång jag lyfter armarna. Och inte bara på ena sidan, utan på båda. Har bara legat på soffan ikväll och tyckt lite synd om mig själv :)

Bra nyheter är att jag har i princip alla kurser som jag behöver, jag var och pratade med min programansvarige idag och jag kan läsa resten från USA. Så det känns bra att veta. Nu kan jag bara ta det lugnt och njuta av att vara hemma i Sverige i vår :)

2 responses »

Leave a Reply

