Komma igång

Standard

Känns som att jag har en dipp i energin efter att ändå startat upp rätt bra här hemma i Umeå. Jag har redan hunnit säga upp lägenheten, internet, pratat med lärare om examen, sprungit på banken och Skatteverket, kollat upp försäkring i USA, pratat med Länsförsäkringar här hemma.. och en massa mer. Men sen jag tog bort födelsemärkena igår så känner jag mig jättetrött, och lite less. Jag har ju just kommit igång med träningen igen och nu får jag inte träna crossfit resten av den här veckan för då är jag rädd att stygnen går upp och att jag kommer få fulla är. Så nu ska jag ta det lugnt resten av veckan. Men det är tråkigt att fara hem till en tom lägenhet (verkligen tom, har knappt några grejer där) och äta själv, när man är van att vara två. Så nu tror jag att jag ska bjuda in mig själv på middag hos någon :)

2 responses »

Leave a Reply

