Middagssällskap och fina sommarbilder

Standard

Jag fick trevligt middagssällskap hemma hos Bella ikväll :) Jag tog med mig en matlåda och promenerade ner till henne, tur att man har så fina vänner att man kan klampa in lite när som helst :)

Nu har jag backat upp alla mina bilder och suttit och kollat igenom en massa fina bilder från förra sommaren. Gud vad jag längtar tills det blir sommar här. Kändes väldigt långt borta när man vaknade till minst en deci nysnö i söndags men idag så känns sommaren desto närmare. När jag promenerade hem från Bella var det fortfarande ljust ute. Det är så härligt att vara ute när det är ljust ute till efter 8.. Eftersom att jag hittade så många fina bilder så tänkte jag dela med mig av lite sommarkänsla här:

Image

Image

Image

Image

Leave a Reply

