Jag blir glad när han är lycklig

Standard

ImageNick har ju som sagt varit och surfat de senaste dagarna. Igår kväll när jag ringde honom en snabbis innan jag somnade så sa han att han hade blivit fotograferad, för att fotografens modell hade inte dykt upp så hon hade frågat honom istället. Och i morse fanns den här bilden på facebook. Jag blir så glad när jag får se honom (då det var 2 veckor sen vi sågs) och när han dessutom gör något han verkligen tycker om.

Jag lovade att länka till fotografen Rebecca Britt eftersom att hon var så snäll och skickade kortet till mig. Så här är hennes facebook och hemsida nummer 1 och hemsida nummer 2.

2 responses »

Leave a Reply

