Imorgon blir det bättre väder

Standard

Ett jäkla skitväder har det varit idag! Regnat mest hela dagen.. Och just idag har jag cyklat runt mer än vanligt. Först ner till Linn så hon kunde ta bort mina stygn, ibland är det tur att man har vänner som är sjuksköterskor :) Jag var lite orolig innan för förra gången jag skulle ta bort stygn så höll jag på och svimma, det var i och för sig säkert 15 år sedan. Men jag kände knappt någonting när Linn gjorde det och det gick så himla fort. Tack Linn! :) Sen gick vi och åt goda mackor på stan och sen cyklade jag upp till universitetet igen. Jag hoppades att det skulle sluta regna innan jag skulle hemma och byta om innan crossfiten, men det gjorde det så klart inte. Så jag var dyblött när jag kom dit. Och idag var det ett riktigt mördarpass, i 30 minuter höll jag på och jag hade ändå 4 clean & jerk och en runda av cindys kvar (5 pullups, 10 armhävningar, 15 squats) när tiden var slut. När mamma ringde medans jag höll på att byta om så fick jag hålla upp mobilen med båda händerna för jag var så trött i axlarna. Sen kom mamma hit och hon hade handlat en massa saker till mig, ibland är det tur att man har en sån fin mamma :) Men godast var chokladmazarinerna som vi fikade! 

Nu är jag redo för sängen, ska bara vissa mina fina ärr för Nick först :) Och imorgon ska det bli fint väder, båda här i Umeå och i Austin.

Image

 

Leave a Reply

