Nydalasjön och mintkladdkaka

Standard

Jag ställde inte väckarklockan imorse, men vaknade fem i 10. Helt perfekt! Gjorde ingefärste med lime, som Bella tipsade om igår kväll och åt en lång frukost och läste tidningen. Helt perfekt morgon! Jag sover äntligen bra och har otroligt lite som stressar mig i livet just nu. Vilket känns väldigt skönt efter förra året som i princip bestod av det ena stressmomentet efter det andra, även om det ledde till många roliga och bra saker. Men just nu njuter jag verkligen av att ha väldigt lite av min tid upplanerad och att kunna vara spontan och göra saker som jag vill göra.

Som nu på morgonen när finaste Lisa frågade om jag ville gå ner till Kinabron och sitta i solen och dricka en kopp kaffe. Så skönt att bara få sitta i solen men fin utsikt och snacka bort en timme och äta supergod mintkladdkaka :)

Image

Leave a Reply

