Slackline

Standard

Nu har jag provat slackline med Per. Han är sjukt duktig, vilken balans man får alltså. När hela linan svajar fram och tillbaka kan han kompensera med kroppen, när jag istället tappar balansen direkt. Men jag lyckades gå över halva linan när Per satt på den för att den skulle svaja mindre. Annars så lyckades jag mest bara ställa mig upp och ta ett eller två steg innan jag ramlade av.

Image

ImageImage

Image

ImageBallerina.

ImageA walk in the park. (Det ser så sjukt lätt ut)

ImagePow!

2 responses »

Leave a Reply

