Söndag, sköna söndag

Standard

Idag har det varit så himla fint väder. Jag gick på en promenad vid Nydalasjön imorse och tog med mig en bok och tog en paus och satte mig och läste i det fina vädret. Det blåste lite men i solen så var det ändå skönt :)Image

Sen provade jag att göra en fiskbensfläta innan jag cyklade ner på stan och för att fika med Alex.

Image

Tyvärr så syns den inte så bra på kortet..

Image

Jag beställde en gigantisk chokladboll och de hade slut på glass så de bjöd på kaffet :)

Image

Sen cyklade jag och handlade och gjorde världens godaste sallad till middag med rucola, mozzarella, prosciutto och persikor. Mums!

Image

One response »

Leave a Reply

